Képvadászat (Reality)

Egyik gyakori hobbim, hogy mindenféle képeket keresek a neten, hátha megihletnek azok valamilyen témában. Ezek műfajukat és alkotójukat tekintve igen sokrétűek, hisz a fő szempont az, hogy elgondolkoztasson. Mivel már jó pár éve csinálom ezt, összegyűlt egy pár. Így hát készítettem belőlük válogatásokat, melyek mindig egy-egy téma köré csoportosulnak.

Ezekből a “vadászott” képekből szeretném nektek megmutatni a “Reality” címszóval ellátott válogatást. Minden kép a deviantart-ról származik, ám sajnos nem minden alkotó nevét tudom megemlíteni. Sok esetben nem mentettem el a címet meg a művészt, s már képtelen vagyok ismét megtalálni ezeket. Hogy Silexet idézzem; “jelenleg jófejségükben vagy érdektelenségükben bízunk…”

War and Peace /DreamlessxPassion/

Reality

 

Welcome to reality - pt. 2 /LeoRiq/

 

WAR /DorOthY_ShoEs/

 

"Biztos, hogy a mennybe jutok, mert a poklot már megjártam: Korea, 1952."  /John Sanford/

War /Little_miss_sponge/

 

Racism /Tickedo/

 

Racism

 

Név nélkül

 

Hello

 

Név nélkül

 

Név nélkül

 

Név nélkül

 

Comments
2 hozzászólás to “Képvadászat (Reality)”
  1. Laura szerint:

    Hú de jó képek… Azt hiszem nekem az első tetszik a legjobban, és az utolsó előtti kettő. Köszi őket, Gergő!

    Én is szeretek képeket vadászni, bár az utóbbi időben inkább festményeket – fotókat pedig a flickr-en szoktam, ott általában találok valami érdekeset.

  2. voogergo szerint:

    Az én személyes kedvencem az utolsó, a szöveg miatt. Anno külön kategóriát csináltam “I’m free” címszóval, de most ezt nem találtam ide illőnek.
    Ezt a Filckr nem ismertem, de most utána néztem és jó kis oldalnak tűnik. Szerintem itt is lesz egy két eredményes vadászatom. :)

Vélemény, hozzászólás?

