Bemutatkozás

Az első bejegyzésem ide, mint tag, elsősorban Hozzátok szól. :) Szeretném egyrészt megköszönni a bizalmat, és leírni magamról pár dolgot, megmutatni néhány fotómat.

HomeMade

Mint fotós elsősorban a szociális témájú dolgok érdekelnek, de szívesen foglalkozok benyomásokkal, makrózással, a természettel. Nincs kialakult stílusom. Egyenlőre azt próbálom feltérképezni, hogy mi az ami tetszik, ami megfog és gondolkodásra bír. Tulajdonképpen ez is célom azzal, hogy közétek tartozom: Gondolkodni olyan dolgokról amikkel esetleg nem találkozom máshol.

Volt egyszer egy munkahely

A 19. életévemet taposom és egyre jobban az az érzésem, hogy minél idősebb leszek, annál jobb lesz az élet. Igyekszem valóban pozitív lenni, megragadni a dolgokat a maguk egyszerűségében és olyanra formálni ami nekem megfelel.
Nyitott vagyok az új dolgokra és szerintem gyors a megértésükben.

Fénytükrök

Hódmezővásárhelyen lakom, de elég sokat utazok, legalábbis a környezetemhez képest. :) Reményeim szerint Budapesten fogok tovább tanulni, majd elválik.
Szeretem a frissességet, a spontán dolgokat de a nagyon elvont gondolatokkal is barátságot kötöttem.
Animékkel, mangákkal is foglalkozom, miközben Poe-t és Ady-t lapozgatok, kedvelem a könnyű, komolytalan bestsellereket, meg a fullasztó lelkizős drámákat. Úgy gondolom ennél nem tudom jobban leírni a bennem lévő ellentéteket.

Őrszem

Pályázgatok mindenféle témában, eddig sikereseket értem el, remélem eztán sem fogok lejjebb adni magamból. :)

Oszlopok

Kedvenc “muzsikusom” aki nagyban befolyásol az Johnny Hollow és bandája. Nektek is ajánlom figyelmetekbe, én nála jobbat nem ismerek aki zenébe foglalná az emberi félelmeket, lelkünk sötétségét, a vágyainkat és a következményeket.

Temetőink

Pamacsok

Köszönöm szépen a figyelmet. :)

Comments
6 hozzászólás to “Bemutatkozás”
  1. voogergo szerint:

    Most már akkor így virtuálisan is: üdvözöllek köreinkben! :)
    Amúgy az “Oszlopok” című kép nagyon tetszik. Hol fotóztad, ha szabad tudnom?

  2. Nagy Cecília szerint:

    Ezt a Corvin sétányon lévő szökőkútnál lőttem tavaly a diákfilm szemle után… Elég meleg volt :D

  3. Laura Ludvig szerint:

    Hú, Johnny Hollow-éknak egy számát nagyon bírtam anno, ezt:

  4. voogergo szerint:

    Ez volt a második tippem. Először a Westend előtti szökőkút jutott eszembe róla, de aztán rájöttem, hogy az mégse ilyen, s ekkor ugrott be a Corvin sétány. Mellesleg látszik, hogy meleg volt. :)

  5. voogergo szerint:

    Hu, ez nagyon bejön. A youtube kommentekben szokták írogatni: “I raped by the replay button”. Nah, pontosan ezt érzem most. :D

  6. Nagy Cecília szerint:

    Engem az Alibi című ihletett meg, azóta ha kell ha nem hallgatom, hátha rám jön valami Hollow-s. :D

Vélemény, hozzászólás?

