Kávé és…

…hogy cigaretta, azt nem mondhatnám, mert nemdohányos fejjel gondolkodva pont a “Dohányzó terület” feliratú táblától két méterre ültünk le a Costa Coffee-ban, ahol a tegnapi műhely-találkánkat tartottuk. Gergő legnagyobb bánatára a tábla éppen vele szemben helyezkedett el, így a csábítás kígyója egy percre sem hagyott békét neki :)…

Nagyon örülök, hogy megismerhettem két új tagunkat, Cecit (akinek dupla elismeréssel adózom, ugyanis csak a mi kedvünkért utazott Hódmezővásárhelyről Budapestre) és Mártát, és annak is, hogy a tegnap esti összejövetelt nem hagytam ki, mert szerintem az egyik legjobb volt az eddigiek közül. Délután öt órától este negyed tízig ültünk ott és beszélgettünk a legkülönbözőbb témákról; teremtéstörténetek, özönvíz, barokk pompa, fényképészeti alapismeretek és Leonardo da Vinci repkedett a levegőben. Magunkra is vontuk a körülöttünk ülők figyelmét.

Az egyik dolog, amit a Műhelyünkben kifejezetten szeretek az az, hogy egymástól olyan gyökeresen különböző, színes egyéniségeket hoz egy fedél alá, akik más úton talán sosem ülnének egy asztalnál, mert annyira eltérő földrajzi helyeken, társaságban, korcsoportban mozognak.
Nagyon remélem, hogy a már meglévő, a most kialakuló, és a jövőbeni kapcsolataink is gyümölcsözőek és tartósak lesznek, úgyhogy ezúton is kívánok a Műhelyünknek hosszú életet, valamint azt, hogy csak terjeszkedjen szépen és sokasodjon :)…

Comments
3 hozzászólás to “Kávé és…”
  1. szigetimarta szerint:

    Én is örülök a találkozásnak…. élmény volt.

  2. Nagy Cecília szerint:

    Szerintem is :D Illetve nagyon megérte felmennem, kár hogy nem maradhattam tovább is, talán legközelebb intézek magamnak szállást. Régóta kutatok ilyen jó kis csapat után, megérte várni. :D

    Én nem is tudtam, hogy ott lehet bagózni… Rám is rám jött, hogy ó te jó ég, el kéne szívni egy cigit, vagy kettőt. :D A vonaton meg nem tolerálták túlzottan, hogy én ott élvezkedek a fellépőben, de így jártak.

    Alig várom a következőt. :D

  3. voogergo szerint:

    Nos igen, az a bizonyos kígyó valóban egy perc nyugtot se hagyott nekem, s ugyan akaratlanul, de a szemem folyton meg-megakadt a kis táblácskán, azt sugallva, hogy mily jól esne egy kis nikotin. :)

    Mellesleg én is örültem a találkozásnak, és egyetértek abban, hogy talán az eddigi legjobb műhely összeröffenésünk volt a tegnapi.

Vélemény, hozzászólás?

