Programajánló: Éjféli mesék a Bárka Színházban E.T.A. Hoffmann nyomán

Április 27-én és 28-án a Bárka Színház egyik kedvenc íróm történeteit eleveníti fel, Éjféli mesék címmel. E.T.A. Hoffmann világa varázslatos, meseszerű, mégis van benne valami szomorkás realizmus, ami kiemeli a novellákat a mesés környezetből, szilárd talajra állítva őket. Talán valahol Poe és Oscar Wilde közé lehetne helyezni, már amennyiben mindenképpen skatulyázni szeretnénk. Épp az utóbbi időben jutott eszembe, hogy néhány könyvét újra kéne olvasni, melyeknek egyébként kamaszkorom vége felé voltam megszállottja; amit csak találtam tőle antikváriumban és könyvtárban, mindent elolvastam.

Ajánlom mindenkinek ezt az előadást, ami elég  ígéretesnek tűnik így első blikkre, és természetesen az eredeti nyersanyagot is, ha esetleg valaki kedvet kapna egy fakó színekkel felvázolt álomvilágba történő emlékezetes utazáshoz…

Comments
4 hozzászólás to “Programajánló: Éjféli mesék a Bárka Színházban E.T.A. Hoffmann nyomán”
  1. voogergo szerint:

    Én csak “Az arany virágcserép” c. művet ismerem Hoffmanntól, de most már utána nézek más történeteinek is. Mellesleg érdekesnek ígérkezik ez az előadás. Szerintem is részt vehetnénk rajta akár kollektíven is. :)

  2. Laura szerint:

    Akkor írjátok meg, hogy kit érdekel, mert kezdenek elfogyni a jegyek, most néztem a színház weboldalán. Április 27-én és 28-án, 19 órakor játsszák a darabot, 1500 Ft jegy ára.

    Szerintem egyszerre kéne lefoglalni, hogy egymás mellett ülhessünk.

    Gergő, neked a szerda, vagy a csütörtök a jobb? És kit érdekel még Gergőn kívül?

  3. voogergo szerint:

    Nekem inkább a csütörtök.

  4. Laura szerint:

    Nyitottam egy topikot a fórumunkon ezzel kapcsolatban, ott minden részletet megbeszélhetünk :).

Vélemény, hozzászólás?

