Beszéltünk róla

Comments
2 hozzászólás to “Beszéltünk róla”
  1. Laura Ludvig szerint:

    Jééé, nem is gondoltam volna, hogy erről van szó – ez az egyik kedvenc számom :).

    Bírom a Chemical Brothers-t. Amit még nagyon szeretek tőlük, az ez:

  2. szigetimarta szerint:

    Igen érdekes együttes ez, mert valahogy szinte minden jó amihez hozzáfognak, de közben kettős érzelmeket is keltenek az emberben…. Én is szeretem, sok lemezük meg van nekem. amikor pénteken beszéltünk azért nem jutott eszembe, mert estére már annyi minden kavargott a fejemben…. aztán a napokban meghallottam a számot és gondoltam megmutatom hogy is illusztráltam a vizsgatanításom akkoriban… és még most öt év után is emlegetik… :)

Vélemény, hozzászólás?

