Felvételi feladatom: “Láthatatlan Létezés”

Már beszéltem a dologról a találkozón, ide most csak egy werk bejegyzést írok mivel még nagyban folyik a felvételi, és a vásárhelyi leadások még nem történtek meg. A Budapestiről épp most jöttem haza és enyhén érdekes, hogy most kezdtem el izgulni.

Eddig a kezemben volt, úgymond senki nem látta rajtam kívül, de innentől kezdve meg van kötve a kezem és másokra vagyok utalva, ami egy cseppet kiszolgáltatott érzést kelt bennem. Nem épp a legjobb. Nos, várok. Jövő hét hétfőn fogom megkapni a kódom alapján az eredményt, neten keresztül. Nagyon remélem hogy még kétszer fel kell bumliznom ezért, mert az azt jelenti hogy átmentem a felvételin :D

Ha leadtam vásárhelyre is a feladatomat, akkor ide is azonnal felrakom őket…

Reklámok
Comments
3 hozzászólás to “Felvételi feladatom: “Láthatatlan Létezés””
  1. Laura Ludvig szerint:

    Szurkolok neked, hogy sikerüljön!

  2. szigetimarta szerint:

    Én is szurkolok és nagyon kíváncsi vagyok a munkáidra….

  3. Nagy Cecília szerint:

    Köszi szépen :) egyébként én most is felraknám, de inkább nem kockáztatom, hogy szó érje a ház elejét… Majd… :D

Vélemény, hozzászólás?

