Egy képről

Csaknem fél év kihagyás után, melyet üvegezéssel töltöttem, múlt héten ismét ecsetet ragadtam. Már a vége felé közeledek a képnek, és ilyenkor mindig izgatottság lesz rajtam úrrá :) – már érzem, hogy hamarosan meglátom egészben, készen azt, ami kezdetben még csak valamiféle homályos késztetés volt. Ez a festmény abszolút a képzeletem szülötte, szóval teljesen fejből, minden vizuális kapaszkodó nélkül festek, ami egyrészt nehezíti a dolgom, másrészt ad egyfajta szabadságot is, hogy a saját elképzeléseim után mehetek. Nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz a végeredmény, főleg azután, hogy egy kicsit kiestem a ritmusból.

Azért is érdekes most újból festeni, mivel az utóbbi pár hétben több festő is csatlakozott hozzánk, így hozzáértő véleményeket is kaphatok, tarthatunk egy kis szakmai kerekasztalt :)… Igazából úgy terveztem, hogy a műhelytalira elkészülök vele, de még száradnia kell egy kicsit, míg az utolsó részét is megfestem.

Reklámok
Comments
4 hozzászólás to “Egy képről”
  1. ladogabor szerint:

    Feltöltöd majd valamerre?
    Esetleg elküldenéd ímélemre?
    Kíváncsi vagyok! Mindig szerettem volna fejből alkotni.
    Van egy-két ötletem, csak az akadályok nagyobbak, mint az akaraterőm (mosoly)

  2. Laura Ludvig szerint:

    Minden képemet, amit olyannak ítélek, ide is feltöltök, úgyhogy látni fogod :)… Kíváncsi vagyok majd a véleményetekre.

    Milyen akadályokra gondolsz?

  3. ladogabor szerint:

    (mosoly)
    technikai akadályokra
    lustasági akadályokra

    olyan akadályokra, amik fennállása rajtam múlik

    mert csak csinálnom kéne, és ezzel mindkét akadályt leküzdeném.
    de most rajta vagyok ám! ha tudok festek, bár nehéz, mert a lakásunk minden szobája csatatér a víz-gáz-fűtésszerelők és a radiátorok- radiátorcsövek ádáz harcában.

    De nem ezen múlik, úgyhogy nem aggódok, már az is jó hogy a késztetés állandóan bennem van, és hogy látom a hibáimat.

  4. szigetimarta szerint:

    Én is kíváncsi vagyok a képre….

Vélemény, hozzászólás?

