szívesen várom az építő kritikákat.

Comments
7 hozzászólás to “szívesen várom az építő kritikákat.”
  1. artofagi szerint:

    az s1-az s6-ig címzett képek egy sorozat részei.szeretném folytatni,de szükségem lenne némi véleményre,tanácsra.Lényegük,hogy a nagy ablak és “benne” a sok kicsi mindig része a képnek és egy bizonyos motívumot mindig vmelyik tárgyba bele rejtek.a szabályszerűtlenség tudatos alkalmazás.

  2. Laura Ludvig szerint:

    Igazából én már személyesen elmondtam neked, úgyhogy most átadnám a helyet a többieknek :). Legjobban az ablakos sorozatod tetszik, meg az a geometrikus női arc. És érdekes, ahogy ötvözöd a technikákat…

  3. voogergo szerint:

    Szerintem mindenképpen érdemes lenne az ablakos sorozatot folytatni. Nekem a legjobban a magzatos pitypang kép tetszik. Nem a technikája miatt, hanem mert a téma egyszerűen hatással van rám. Mellesleg a technikák ötvözése tényleg meglepő és egyben lenyűgöző. :)

  4. czmoni szerint:

    nekem pedig a színhasználatod tetszik nagyon. de, hogy őszinte legyek, tudom, hogy képileg is fantáziailag is több van benned. Egyszer szívesen megnéznék tőled, egy asszociációs rajzot, amikor csak úgy rajzolsz. :)

  5. szigetimarta szerint:

    Nekem is az ablakos sorozatod tetszik a legjobban. Érdemes mindenképpen folytatni.
    A többi képedről is vannak gondolataim, igyekszem rövidre fogni, de semmiképpen nem akarom, hogy az jöjjön le, hogy nem tetszik. Építő kritikával élnék ha lehet:) Az első gémeskutas képed kompozícióban tetszik nagyon, csak a távlat érzékeltetése nem jön át a színhasználattal. Az ilyen nagy távolságok érzékeltetésénél a színeknek, a színek hőfokának nagyon fontos szerepe van. Ami távolabb van az nem lehet ugyanolyan színű, még ha ugyanolyan is, mint ami közel van. Persze ez itt most a realista ábrázolásra érvényes, és gondolom ez a kép az az. Távolabbi színeknek hidegebbeknek kellene lenni, ezzel jobban lehet a távolságot érzékeltetni. Ez engem nagyon zavar itt, és az ablakos képeid profizmusa mellett ez szembeötlő.
    Én sokat akvarellezek, és az egy nehéz technika, ott is nagyon kell tudni a színeket a helyére tenni, ezzel illetve a köze-távol kontrasztját alkalmazni kell.
    A másik, amit mostanában Gáborral is beszéltem a kezes képével kapcsolatban, az a pitypangos képednél is mintha ugyanolyan érzetet keltene bennem. Én ha valami világosat festenék, és a pitypang is az, azzal érzékeltetném, hogy sötétet tennék mellé….. pláne ha ilyen erős a mondanivaló, akkor főleg ráirányítaná a figyelmet a lényegre, ha körülötte a sötét semmi lenne, akkor a valami nagyobb hangsúlyt kapna….. Ilyenkor érdemes mondjuk photoshoppal átszínezni és megnézni az eredményt. Érdemes olyan klasszikusokat is megnézni mint pl Rembrant ebben a kifejezésmódban. Vagy: http://estiklopedia.hu/index.php?title=Sz%C3%ADnkontrasztok
    De sok helyen utánanézhetsz ezeknek a dolgoknak.
    Nagyon tetszik az erős mondanivaló a képeiden, és szerintem a festészetben is nagyon fontos ez.
    Remélem nem írtam olyat ami megbánthatna. Remélem majd találkozunk személyesen is, és akkor megbeszélhetjük a dolgokat. az ablakos képeid nagyon tetszenek, kíváncsian várom a folytatást.

  6. agnesgyorik szerint:

    nagyon köszönöm a hozzászólásokat!
    Márti a tiédnek különösen örülök,és igen,nagyon szívesen beszélnék még Veled erről!Nem bántottál meg,sőt nagyra értékelem az építő kritikáidat!

  7. szigetimarta szerint:

    A napokban derült ki, hogy igen szigorú vagyok néha. Nagyon türelmes szoktam lenni a tanítványaimhoz, de azoknál akik már nem csak a kötelező szinten festenek, már keményebb vagyok, mert ha fejlődni szeretne meg kell tanulni elviselni az építő kritikákat. És ugyanezt én is szeretem elvárni tőlük a saját munkáimmal kapcsolatban. Mivel nem ismerjük még egymást személyesen nem tudhattam, mi az ami belefér nálad a kritikába, mert hidd el találkoztam már sok olyannal aki megsértődött. De majd találkozunk……

Vélemény, hozzászólás?

