Warfear

Atomfelhők gyűlnek a gyönyörű égen,

A Nap vérrel mázolja a mennyboltot,

Burjánzanak a gázolajjal locsolt növények,

S én csak értetlenkedve kérdezem,

Hová lettek a csillagok?

Háborognak a toxikus óceánok,

Mert mélyükön hordópopuláció zajong,

Az eső lyukat éget a fákon,

S én csak értetlenkedve kérdezem,

Hová lettek az évszakok?

Az emberek benzint isznak,

Szűrőn át lélegzenek,

Ám még nem érkezett el a végső ima,

Ezért csak félve kérdezem,

Hová lettek az emberek?

/2010.nov.15/

Vöő Gergő

Reklámok
Comments
7 hozzászólás to “Warfear”
  1. voogergo szerint:

    Bár azt mondtam soha sem írok verset, azért pár sort mégis sikerült előkotorásznom a fájljaim közül. És mivel ez a MÚV, gondoltam, csak megmutatom már nektek.

  2. Laura Ludvig szerint:

    nocsak, szóval lírában is nyomod :D

  3. szadovszky szerint:

    Tudok hozzá illusztrációt ; ) (remélem nem veszed zokon):

  4. szadovszky szerint:

    Noha kötözködni szoktak vele, kíváncsiságból kérdezem: Van valami különleges oka, hogy a cím angol?

  5. voogergo szerint:

    Laura: Néha-néha… de amúgy nem. Éljen az epika! :D

    András/Andris (Melyiket szereted jobban?): Ez a videó baromi jó! Köszi, hogy megmutattad! A cím azért lett angol, mert egy “Warfear” nevezetű szám inspirált a megírásában. Eleinte le akartam fordítani, de végül arra jutottam, hogy a magyarban nincs jó szó erre a kifejezésre, így maradt az angol. :)

  6. szadovszky szerint:

    Férfiaktól az Andrást, a régi ismerőseim közül sokan Szádónak hívnak, azzal is elvagyok.
    A videó a Pink Floyd együttes the Wall című filmjéből való. Ajánlom, nagyon jó film! (és persze frenetikus a zenéje, a fenti egy egyszerűbb szám).

    Gondoltam, hogy van valami oka az angol címnek, és szerintem helyes, hogy így hagytad (pont, mert van története).

  7. voogergo szerint:

    Láttam már a filmet, csak nagyon rég. Nem baj, majd a napokban megnézem ismét. :)

Vélemény, hozzászólás?

