olyan, mint Horvátország.

Nem hívom magamat fényképésznek, bár tudom, manapság elég felkapott, főleg, mivel egyre jobbak a gépek így könnyű minél szebb képeket készíteni. Fowles: A lepkegyűjtő c. művében olvastam pont a minap, hogy a képek, mind halottak. A festmények a rajzok élők, de amit lefényképeznek, az meghal a képen. Persze ezzel lehet vitatkozni, de talán van benne némi igazság és szépség, még ha ironikus is.

Az alábbi képeket Horvátországban készítettem, és mint nem profi fotós, kérlek kezeljétek is laikus képekként. Gondoltam megmutatok nektek párat.

Comments
2 hozzászólás to “olyan, mint Horvátország.”
  1. Laura Ludvig szerint:

    Nekem az első tetszik a legjobban, az nagyon jó lett, ahogy a világos torony szinte kiemelkedik a sötétségből.

  2. voogergo szerint:

    A tegnapi krimitalálkozón szóba jött ez a poszt, úgyhogy gondoltam megkeresem. Abszolút egyet kell értenem Laurával – a legfelső kép baromi jó. Mintha profi fotós készítette volna.

Vélemény, hozzászólás?

