Egy-két festmény

Mindamellett, hogy a műhelyben nem voltam annyira aktív, én azt hiszem elég sokat dolgoztam.  Tanárként és festőként is… És fotózni is szoktam, de idén egyik tanítványomnak engedtem át főként ezt a dolgot, de vannak fotóim, amiket itt-ott publikálni is szoktam, illetve pályázatokra is beadom…..

Néhány példa a nyári “alkotásokból”:

Fej tanulmány (Szigeti Márta)

Fej tanulmány (Szigeti Márta)

Balatoni ladik (Szigeti Márta)

Tükröződés (Szigeti Márta)

Ugyanez a téma Bánkúti Ágnestől. A különbözőség, és hasonlóság egy látván feldolgozásában.

Bánkúti Ágnes mint modell, Tihanyban.

A fotós, fotósa, lefényképezve :) (Szigeti Márta fotója)

Ági festés közben (Lovas István fotója)

Képmegbeszélés a táborban (Márta, Ági, Reni, Zsófi)

Vajda Richárd pasztellképe, miután megtanulta, hogy a pirosnak milyen sokféle hőfoka van :)

És még van pár kép amit legközelebb…. :)

Comments
4 hozzászólás to “Egy-két festmény”
  1. Laura Ludvig szerint:

    az a hajós kép tök jó, a második, amit te csináltál, illetve még az utolsó pipacsos tetszik nagyon…

  2. czmoni szerint:

    Nagyon tetszik a színvilága a festményeidnek, meg az ecsetvonásaid is (főleg a harmadik festményeden, ahogy a mozgást ábrázolod), a képzőművészetben mindig szeretem látni a műben a folyamatot, ahogy a kép készült, persze csak abban a mértékben, ahogy még bele tud úgy olvadni a műbe, hogy ne tegye azt mesterkéltté… Például a zenében nagyon szeretem hallani, ha hallatszik, ahogy a gitáros a gitár nyakán végighúzza a kezét akkordváltásnál és ad neki egy összekötő hangot, vagy amikor az énekes nagy levegőt vesz vagy nyel egy nagyot a szám közben. Neked is néhány ecsetvonásod ilyen lélegzetvétel nálam.
    A fényképek, viszont így egyszerű turistafotók, szerintem valami programmal kicsit a színekkel játszhatnál rajtuk. :)

  3. szigetimarta szerint:

    Ezek valóban turistafotók, csak a festmények elkészítésének hangulatát szerettem volna érzékeltetni velük. Majd előkeresem a normálisabb képeket. Ezeket így szeretem ahogy vannak, valamit jelképeznek számomra egy képzőművésztábor hangulatából. A fotósokat, festőket “alkotás” közben.

  4. czmoni szerint:

    így már értem. :)

Vélemény, hozzászólás?

